استفاده از لیوان کاغذی عمده باعث بروز زونا می شود

اگر همه چیز اطراف ما و همه ما محیط یک نفر است، بیشتر اشیایی که بشر به طور روزانه از آنها استفاده می کند نیز عمیقاً با محیط زیست مرتبط است.

معرفی محصولاتی در زندگی روزمره که 24 ساعت شبانه روز در کنار ما هستند و دانسته یا ندانسته محیط را تحت تاثیر قرار می دهند. هشتم یک لیوان کاغذی عمده است که اغلب از روی عادت استفاده می شود

کاغذ در مقایسه با پلاستیک یا وینیل یک ماده نسبتاً “محیط زیست” است.

مشکلی وجود دارد. زیرساخت کافی برای جمع آوری لیوان های کاغذی به صورت جداگانه وجود ندارد. هونگ سو یول، مدیر موسسه تحقیقات اجتماعی اقتصادی بازیافت منابع، گفت: «جمع آوری تنها کارتن های شیر به طور جداگانه آسان نیست و کارتن های شیر و لیوان های کاغذی نباید با هم مخلوط شوند.

مدیر هونگ گفت: “اگر فقط فنجان های مستعمل جدا از فروشگاه های بزرگ مانند کافی شاپ ها جمع آوری و ارسال شوند امکان پذیر است، اما هیچ زیرساختی وجود ندارد که به خانواده های عادی اجازه دهد فقط لیوان های کاغذی را جداگانه جمع آوری کنند.”

لیوان

کیم ته هی، مدیر انجمن همبستگی برای گردش منابع نیز به مشکلات بازیافت لیوان های کاغذی اشاره کرد.

کارگردان کیم می‌گوید: «بازیافت زمانی که با کاغذ معمولی مخلوط می‌شود دشوار است، زیرا یک فرآیند دیگر طول می‌کشد تا روکش کنده شود.»

همانطور که قبلا ذکر شد، بازیافت در صورتی امکان پذیر است که آن را به طور جداگانه از محلی که جعبه جمع آوری لیوان کاغذی نصب کرده یا مکانی که توافق نامه داوطلبانه مربوط به لیوان های کاغذی را امضا کرده است، جمع آوری کرده و ببرید

مدیر کیم گفت: «وقتی فروشگاه‌ها استفاده از لیوان‌های یکبار مصرف را ممنوع کردند و به لیوان‌های چند منظوره روی آوردند، طبیعتاً استفاده از لیوان‌های کاغذی کاهش یافت و شرکت‌های مجموعه‌ای در نتیجه آسیب دیدند.»

علاوه بر این، این واقعیت که لیوان های کاغذی اغلب در حالت تمیز نشده جمع آوری می شوند نیز یک چالش برای مشاغل است.