اسکلت خام مبلمان دلیل اصلی شیک بودن دکوراسیون خانه خواهد بود

بسیار مهم است که در ساخت قاب فقط از چوب خشک شده (رطوبت 8 درصد) استفاده شود. اسکلت خام مبلمان در خانه شما خشک می شود و زمانی که در نهایت خشک شد، شروع به ترک خوردن می کند. یک الوار خوب خشک شده حداقل دو تا سه برابر بیشتر از الوار “خام” هزینه دارد.

اغلب، یک تولید کننده (و نه تنها یک تولید داخلی) مواد خام را ذخیره و استفاده می کند. کف دست خود را روی قسمت های باز قاب (در صورت وجود) قرار دهید و چند ثانیه نگه دارید.

چوب خشک شده همیشه در لمس گرم خواهد بود (حتی در زمستان). برعکس، چوب “مرطوب” حتی در گرمترین روزها نیز سرد خواهد بود. به رنگ قطعات چوبی دقت کنید.

لکه های تاریک نشان دهنده روند پوسیدگی است (شاید درخت حتی قبل از خشک شدن شروع به پوسیدگی کرد). اگر سازنده قطعات قاب را به طور کامل ببندد (مثلاً با روکش پارچه ای) در جایی که فرآیند تکنولوژی مورد نیاز نبود (به عنوان مثال، در سالن های دیگر در مدل های مشابه، عناصر قاب بسته نشده بودند).

اسکلت

ممکن است سازنده به سادگی سعی کرد از شما پنهان کند که از چه نوع چوبی برای قاب استفاده کرده است. گاهی اوقات، روکش کردن تخته‌های خام و بدون تخته با پارچه سودآورتر و ارزان‌تر است، در غیر این صورت آنها به سادگی آن را نمی‌خرند. اکثر سازندگان خارجی قسمت های قابل مشاهده قاب را به طور کامل می پوشانند.

برای آنها، این یک قانون خوش سلیقه است. اما، زمانی که سازنده ما، روی پارچه پشت مبل (هنوز به دیوار می ایستد)، در مکانیسم (ارزان ترین)، در کیفیت پارچه (ارزان ترکیه یا چین) و حتی در منگنه صرفه جویی می کند. ، به طور ناگهانی قاب را با پارچه روکش می کند … احتمالاً قوانین خوش اخلاقی ربطی به آن ندارد.

به موادی که قسمت های باربر مبلمان روکش شده از آن ساخته شده است توجه کنید. AT سالن مبلمان شما موظف هستید موادی که مبلمان از آن ساخته شده است را اطلاع دهید.