انواع لامپ شمعی led باعث بروز پیری زودرس خواهد شد

برخلاف سایر انواع لامپ ها،انواع لامپ شمعی led همیشه برای کار با دیمر ساخته نمی شوند.

عبارت “Dimmable” روی بسته بندی از انگلیسی Dimmer (dimmer / dimmer) است که به شما می گوید که آیا این لامپ LED می تواند با دیمر کار کند و بنابراین شدت نور متفاوت است یا خیر.

اگر یک لامپ LED را که قابل تنظیم نیست به یک دیمر متصل کنید، کار نمی کند یا خوب کار نمی کند (چشمک می زند).

لامپ های LED طراحی شده اندبرای دوام بیشتر لامپ های رشته ای یا هالوژن. طول عمر آن بر حسب ساعت می تواند به طور کلی از 15000 ساعت تا 30000 ساعت متغیر باشد که باعث می شود قبل از تغییر آن چند سال از شما جلوتر باشید.

اکنون که در انتخاب لامپ ال ای دی متخصص شده اید، آماده هستید تا در خرید به اطرافیان خود مشاوره دهید. و اگر به سادگی می خواهید “روشن” شود، 4 ویژگی اساسی زیر را به خاطر بسپارید: ولتاژ تغذیه، شار نوری، دمای رنگ و اینکه آیا لامپ قابل تنظیم است یا خیر.

لامپ

p خیلی پراکنده نیست، خطر اختلال بینایی وجود دارد که در کوتاه مدت منجر به نابینایی شود. و همچنین ناراحتی بینایی، با خطر تصادف، به ویژه در جاده.

اجازه دهید یک بی عدالتی اجتماعی احتمالی را نیز متذکر شویم: اگر بتوانیم در کشورهای ثروتمند خود امیدوار باشیم که کیفیت LED ها بهبود یابد و آسیب شناسی های چشمی قابل درمان باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که در کشورهای کمتر ثروتمند لامپ ها با کیفیت پایین باقی بمانند. که دسترسی به مراقبت ناکافی است.

هنگامی که گزارش ANSES منتشر شد، علاقه زیادی را برانگیخت، شاید به این دلیل که روشنایی LED هنوز بسیار نادر بود. این شامل توصیه هایی برای ایجاد استانداردهایی برای محافظت از متخصصان و کاربران بود. تا آنجا که من می دانم، این توصیه ها هیچ تأثیری نداشته است.