با ادوات کشاورزی شخم زن می توانید در مسابقات شرکت کنید

نصب موتور روی تراکتوری که برای ادوات کشاورزی شخم زن و غلبه بر حداکثر مقاومت ممکن طراحی شده است، توصیه نمی شود. یک تراکتور با چنین موتوری در اکثر مواقع در حالت هایی کار می کند که به نیروهای کششی بسیار کمتر از نیروهای مورد نیاز در سخت ترین شرایط کاری نیاز دارند، با بار کم، یعنی غیراقتصادی.

سطح تراز با شش پیچ معمولی ثابت شده و در اطراف لبه دیسک به هر ترتیبی نصب می شود. و در هر طرف، در حالی که ادوات کامل با قابلیت کار مستقیم یا در زاویه حمله با چرخاندن قفسه های حامل ادوات در کولتیواتور نصب می شوند، در حالی که عرض کل ابزار کامل با دو اکولایزر در حرکت مستقیم 226 میلی متر است.

علاوه بر این، کولتیواتور شامل مجموعه ای از دوازده عدد کاتر شش دندانه پرورشی قابل تعویض سمت چپ و دوازده کاتر سمت راست است که با امکان نصب به صورت جفت به صورت موازی در امتداد لبه سمت دیسک و لنت های نصب هر کدام نصب شده است.

محصولات کشاورزی

جفت کاتر با چهار پیچ و مهره معمولی به طور سفت و سخت ثابت می شود که از طریق سوراخ های نصب رزوه ای روی دیسک و مهره ها در انتهای بیرون زده پیچیده شده است.

هر کاتر پرورشی دارای یک قسمت کار پایین تر به همان شکل و اندازه با یک سطح صاف متوسط ​​است که از آن شش عدد دندان‌های مستقیم تشکیل می‌شوند که با فورج داغ و مهر زنی ساخته می‌شوند و هر دندان در مقطع عرضی شکل لوزی دارد، شبیه به شکل چاقو چاقو سوزنی، با تیزی.

لبه های برش دو طرفه و همچنین با لبه تیز در انتهای گرد پایینی و کاترها از ورق فولادی به ضخامت 8 میلی متر ساخته شده اند و قطر بیرونی ابزار مونتاژ شده 770 میلی متر است.

قسمت بالایی سکوی نصب هر کاتر دارای خمیدگی مورب مخصوص به خود است که به گونه ای ساخته شده است که دندانه های جلوی کاتر چپ و راست به همراه بخشی از سکوی نصب به سمت لبه برش لبه دیسک خم می شوند و دندان های عقب جدا می شوند.