با استفاده از پاکت کرافت زیپ دار دیگر نیاز به حمل کیف نخواهید داشت

امروز اطلاعات مربوطه در مورد طرح پاکت کرافت زیپ دار جعبه های بسته بندی مقوای طلایی و مقوای نقره ای را در اینجا معرفی می کنم.آیا پس از مطالعه آن چیزی به دست آورده اید؟برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی برند لطفا به فرهنگ هوشمندی توجه فرمایید.

پاکت (به فرانسوی: envelope، انگلیسی: envelope، پرتغالی: envelope، آلمانی: Umschlag، اسپانیایی: sobre) یک ابزار بسته بندی است که معمولاً پهن می شود.

انواع مختلفی از مواد برای ساخت پاکت وجود دارد که رایج ترین آنها کاغذ و پس از آن مقوا، پلاستیک، کاغذ کرافت و غیره است. پاکت نامه ای که برای ارسال پستی استفاده می شود، پاکت نامه نامیده می شود.

روش سنتی پاکت به این صورت است که ابتدا یک تکه کاغذ را برش می دهند و چندین نوع شکل برش وجود دارد:

نوعی پاکت به سبک غربی با مهر و موم گرد مثلثی مسطح، با دو طرف کوتاهتر و یک کاغذ پشتی بلندتر در زیر وجود دارد. کل مانند بادبادک که افقی است پخش می شود.

پاکت

مهر و موم پاکت آسیای شرقی به طور کلی صاف و کوتاه است، با اضلاع بلند که کاغذ پشتی را تشکیل می دهد و ته آن کوتاه شده است، درست مانند مهر.

این یک پاکت مستقیم است. این نوع پاکت مستقیم اغلب برای نگه‌داشتن حروف مستقیم استفاده می‌شود و در مکان‌هایی پخش می‌شود که سنت حروف مستقیم هنوز در دایره فرهنگی حروف چینی حفظ شده است.

خاص تر، نوعی پاکت شفاف از غرب است که در زبان انگلیسی به آن پاکت پنجره گفته می شود و اغلب به معنای واقعی کلمه به عنوان پاکت پنجره ترجمه می شود.

این نوع پاکت نامه افقی است و یک نوار آدرس مستطیل شکل افقی در جلوی آن بریده شده است و بخشی از نامه داخل آن از بیرون قابل مشاهده است.

پنجره آدرس معمولا با یک صفحه شفاف برای محافظت پوشانده می شود. گاهی اوقات به منظور صرفه جویی در هزینه یا کمبود مواد، پاکت های پنجره بدون محافظ ورق شفاف نیز وجود دارد.

با توجه به مرجع اطلاعات اداره کل پست تایوان، اندازه پنجره آدرس معمولاً حدود 80 تا 100 میلی متر طول و 25 تا 45 میلی متر عرض است. در قسمت آدرس گیرنده در جلوی پاکت قرار دارد.