تلویزیون سامسونگ بندر گناوه می تواند باعث نابینایی شود

بسته به اندازه تلویزیون سامسونگ بندر گناوه خود، توصیه می شود آن را با دو نفر باز کنید، به ویژه بیش از 43 اینچ توصیه می شود. وقت بگذارید و از هر گونه عجله ای که در هیجان خرید جدید رایج است بپرهیزید.

برای اینکه بسته بندی تلویزیون خود را به بهترین نحو باز کنید، باید چند دستورالعمل را دنبال کنید:

اگرچه تلویزیون ها به طور کلی بسیار خوب محافظت می شوند، بهتر است هنگام بازی با کاتر تمام اقدامات احتیاطی را رعایت کنید تا از غافلگیری ناخوشایند جلوگیری کنید.

قبل از اینکه محصول خود را از جعبه بیرون بیاورید، باید دستورالعمل استفاده و تمامی لوازم جانبی (ریموت کنترل، پیچ و پا) را جمع آوری کنید، اگر می خواهید آن را به دیوار آویزان کنید، مراقب آماده سازی یراق آلات باشید.

تلویزیون

تلویزیون را از جعبه بیرون بیاورید، آن را صاف قرار دهید و مراقب باشید که صفحه نمایش را با یک پتو یا چهارخانه محافظت کنید. این به شما این امکان را می دهد که پاها را به راحتی در موقعیت قرار دهید و پیچ کنید.

پس از اتصال هر دو پا یا پایه مرکزی به تلویزیون، باز کردن بسته بندی کامل می شود. پس از نصب در محل آن، می توانید به مرحله بعدی بروید.

در مورد دریافت رادیویی معمولی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل آنتن را (به فاصله سوکت آنتن تلویزیون فکر کنید) را در ورودی مربوطه در پشت صفحه قرار دهید.

اگر دریافت شما از طریق اینترنت، کابل یا ماهواره است، باید ترمینال را با استفاده از کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. لطفا توجه داشته باشید که دومی هرگز با تلویزیون عرضه نمی شود.

سیم اترنت را به پورت مناسب جعبه و پشت تلویزیون وصل کنید.