تولید لنت ترمز الیگ پراید در کره ی ماه شروع شد

برای اطمینان از روشن نبودن چراغ هشدار تعویض لنت ترمز الیگ پراید به داشبورد نگاهی بیندازید. اگر نشانگر چراغ روشن است، در واقع، باید نسبت به تعویض اقدام کرد.

چراغ هشدار دیگری که باید مراقب آن بود، روغن ترمز است. حداقل سطح، که همیشه با یک چراغ هشدار روی داشبورد نشان داده می شود، می تواند به سایش لنت ها مرتبط باشد.

بررسی کنید که آیا ترمز واکنش کمتری دارد و یا صدای سوت تیز وجود دارد.

شما همچنین می توانید با بررسی بصری ادامه دهید. در این حالت کافی است لنت ها را از چرخ جدا کنید تا نیاز احتمالی به تعویض لنت ترمز مشخص شود.

تعویض لنت ترمز در کارگاه نیاز به هزینه خاصی ندارد. سعی کنید خودتان این کار را انجام دهید، خطر آسیب رساندن به ماشین شما را دارد.

لنت

در این مورد، بنابراین، همیشه توصیه می شود که به یک کارگاه مراجعه کنید و برای قیمت لنت ترمز درخواست کنید. به عنوان مثال، سایتی که می توانید به آن اعتماد کنید مطمئناً CercaOfficina.it است.

اگر لنت های ترمز به موقع تعویض نشوند، خطر آسیب دیدن دیسک ها وجود دارد (لنت در قسمت مرکزی فرو می رود و لبه ها را بالاتر می گذارد یا به سادگی آن را خراش می دهد) و در این صورت هزینه مکانیک چند برابر می شود (تقریباً).

100 یورو به صورت قطعه ای). دیسکی که لنت های آن به موقع نظارت شده و تعویض شده اند حداقل 100000 کیلومتر عمر دارند.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، فراموش نکنید که روغن در مدار هیدرولیک را بررسی کنید: سطح زیر حداقل ممکن است به دلیل سایش بیش از حد لنت ها یا نشتی باشد.

به همین دلیل است که باید هر دو سال یکبار تعویض شود. انجام شارژ توسط خودتان کاملاً ممنوع است، همیشه توصیه می شود که توسط یک متخصص انجام شود.