رد خون بر روی کاغذ در کرج باعث حل شدن معمای قتل شد

خوب است بدانید: در Hahnemühle، علامت گذاری نشانگرها روی کاغذ در کرج در طول تولید انجام می شود. یکی از ویژگی‌های کاغذهای هنرهای زیبای اصیل که باید توجه شما را جلب کند، زیرا گواهی بر هویت تولیدی معتبر است. کاغذهای آبرنگی که پس از تولید بافت می شوند، کیفیت پایین تری دارند.

تمام کاغذهای دستگاه غربال بلند با ظرافت خشک و لمینت می شوند، به طور مداوم بررسی می شوند، سپس حلقه می شوند. سرعت دستگاه می تواند به 105 متر در دقیقه برسد.

دستگاه صفحه نمایش بلند Hahnemühle نه تنها کاغذهای هنری زیبا را تولید می کند، بلکه فیلترها و کاغذهای خام با خلوص بالا را برای پزشکی و صنعت تولید می کند.

بسته به کاربرد مورد نظر، کاغذهای با کیفیت بالا باید شرایط خاصی را برآورده کنند. تولدهای خاص روی یکی از پیوندهای زیر کلیک کنید و ببینید چه چیزی باعث می شود محصولات ما در بین طیف های مختلف بسیار عالی باشد.

کاغذ

دویست سال قبل از اینکه چاپخانه شروع به رقابت با بازتولید نسخه های خطی متون کند، کاغذ در اروپا شروع به رقابت با کاغذ پوستی کرده بود.

در هر صورت، این پیشرفت فنی به افزایش تقاضا پاسخ داد: کمیاب بودن نسبی پوست و هزینه بالای آن، راه را برای نفوذ کاغذ به حوزه نوشتن هموار کرد. بعدها، تولید آهسته اسکریپتوریا و همچنین افزایش تقاضا به چاپخانه انگیزه ای تعیین کننده برای توسعه آن داد.

بسته بندی کالا یکی از قدیمی ترین کاربردهای کاغذ است. بیشتر اوقات از کاغذهای ارزان قیمت استفاده می شود. اما برای محصولات لوکس می توان از تمام کیفیت های کاغذ استفاده کرد. اجرای کاغذ کادو در ژاپن به عنوان یک هنر مطرح است.

مقوای صاف و مقوای راه راه معمولاً برای این استفاده در نظر گرفته شده است، مانند کاغذ کرافت، دستمال کاغذی و کاغذهای کادویی، بسته بندی تزئین شده هدیه.

مقوا و کاغذ محکم برای محصولات صنعتی مانند کاغذ سنباده یا سنباده نیز استفاده می شود که به دلیل خواص مکانیکی و مقاومت در برابر حرارت به سختی می توان آنها را جایگزین کرد.