ساعت ایستاده ای که همه مردم شهر را از خواب بیدار می کرد

با بازگشت ساعت‌ها که قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک مناسبی داشتند، در آخر هفته، مدارس و دانش‌آموزان چگونه حرکت خواهند کرد؟ در حالی که بحث ملی در مورد اینکه آیا زمان تابستان باید در تمام سال گذشته باشد ادامه دارد، سهامداران آموزش که با K-12 Dive صحبت کردند گفتند که زمان زیادی را صرف پرداختن به این موضوع نمی کنند.

جوزف ریکا، سرپرست مدارس دولتی وایت پلینز در نیویورک، گفت: «هیچ مانعی در زمان‌بندی زمانی وجود ندارد» که ساعت تغییر می‌کند.

ماریا وازکز، سرپرست مدارس دولتی اورنج کانتی در فلوریدا، گفت که در حالی که سیستم مدرسه تغییرات زمان آتی را با جامعه خود در میان می‌گذارد، «این چیزی است که ما به آن عادت کرده‌ایم. ما سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهیم و بنابراین برای ما مشکل بزرگی نیست.»

طرفداران تغییر در تمام طول سال به زمان صرفه جویی در تابستان، به جای تنها از دومین یکشنبه ماه مارس تا اولین یکشنبه ماه نوامبر، می گویند این تغییر می تواند تصادفات رانندگی با عابران پیاده را کاهش دهد.

ساعت

حامیان تغییر دائمی به زمان استاندارد – که در حال حاضر از نوامبر تا مارس در بیشتر نقاط کشور مشاهده می شود – همچنین ایمنی و سلامت کودکان را به عنوان مزایای این حرکت ذکر می کنند.

ریکا و اسکات موری، ناظر ناحیه مدرسه مستقل اکتور کانتی در تگزاس، می‌گویند که بزرگترین مزیت تغییر ماه نوامبر از تابستان به ساعت استاندارد این است که طلوع خورشید یک ساعت زودتر می‌آید و زمانی که ساعت‌ها عقب می‌افتند، آن را برای دانش‌آموزان در راه رفتن و راه رفتن ایمن‌تر می‌کند. سوار شدن با اتوبوس به مدارس

موری در ایمیلی گفت: “بزرگترین مزیت برای ما مربوط به ایمنی دانش آموزانمان در اتوبوس است.” “تغییر زمان اجازه می دهد تا نور روز در ساعات صبح بیشتر شود تا دانش آموزان بتوانند با خیال راحت به ایستگاه های اتوبوس بروند.”

ریکا افزود، بدون تغییر به زمان استاندارد، انتظار برای اتوبوس در دشت سفید در زمستان هم تاریک و هم سرد خواهد بود. تلاش برای دریافت نور روز هم در ابتدای روز و هم در پایان روز، همیشه برای ما سودمند است.