سرامیک کف فتوحی باعث خود کشی یک دختر جوان شد

از نظر این قانون، سرامیک کف فتوحی هنری و سنتی تولید شده بر اساس اشکال، تزئینات، فنون و سبک هایی که به میراث تاریخی و فرهنگی مناطق دارای سنت سرامیک جا افتاده یا بر اساس نوآوری های الهام گرفته از سنت تبدیل شده است، حفاظت می شود. .

سایر تولیدات به شرطی که با رعایت مقررات خاص مصوب شورای ملی سرامیک انجام شود، سرامیک باکیفیت تلقی می شود.

علائم ذکر شده در ماده 1 مشخص کننده تولید کننده، محل مبدا و نوع محصول مواد مورد استفاده – چینی، ظروف سنگی، سفالین معمولی و مایولیکا یا سفال – مطابق با استانداردهای UNI است.

برای اهداف مذکور در مواد 1 و 2، «ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک های هنری و سنتی» و «ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک با کیفیت ایتالیایی» به ترتیب در کمیسیون صنایع دستی استان و اتاق بازرگانی ثبت می شود. صنعت، صنایع دستی و کشاورزی، صالح برای قلمرو.

سرامیک

درخواست ثبت در دفتر ثبت توسط تک تک تولیدکنندگان سرامیک و همچنین مالکان یا نمایندگان قانونی شرکت های سرامیک طبق روش ها و شرایطی که شورای ملی سرامیک تعیین می کند قابل ارائه است.

ثبت نام در فهرست به دستور کمیسیون صنایع دستی استان با موافقت کمیته موضوع مواد 7 و 11 یا اتاق بازرگانی و صنایع و صنایع دستی و کشاورزی بر اساس مفاد شورای ملی سرامیک انجام می شود. .

یک «ثبت تولیدکنندگان هنری و سنتی سرامیک» و «ثبت تولیدکنندگان سرامیک باکیفیت» نیز در شورای ملی سرامیک برای ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که صریحاً آن را درخواست می کنند، ایجاد می شود.

شورای ملی سرامیک با وظیفه حفاظت از سرامیک های هنری و سنتی، ارتقای میراث تاریخی و فرهنگی سنتی آنها و همچنین مدل ها و تزئینات معمولی و سرامیک های با کیفیت تأسیس می شود.

پس از مشورت با مناطق و ارگان‌های مربوطه، مناطقی از قلمرو ملی را که در آن تولید سرامیک‌های هنری و سنتی وجود دارد، شناسایی و حدود یک سال پس از تأسیس خود، احتمالاً شامل – در موارد اثبات شده و موقعیت های تاریخی – حتی آن مناطق به هم پیوسته ای که در آنها تولید سرامیک وجود دارد که می توان آن را از نظر گونه شناسی، ویژگی و کیفیت ردیابی کرد.