سنگ طبیعی می تواند باعث می شود خوشبختی را در آغوش بگیرید

سنگهای متامورفیک سنگ هایی هستند که در ترکیب کانی شناسی یا ساختار و بافت به دنبال تغییرات دما و فشار (دگرگونی) دستخوش تغییراتی شده اند.

دگرگونی همیشه در اعماق پوسته زمین رخ می دهد. سنگ طبیعی می توانند در نتیجه پدیده های کوهزایی و ژئومورفولوژی به سطح بیایند. همه سنگ ها (ماگمایی، رسوبی، دگرگونی) می توانند در معرض دگرگونی قرار گیرند.

در گذشته سنگ های طبیعی عمدتاً کاربرد معماری و سازه ای داشتند. امروزه با پیدایش سنگ های مصنوعی این کارکرد را از دست داده اند اما جنبه تزئینی و پوششی خود را حفظ کرده اند.

تحقق یک محصول نهایی از طریق مراحل مختلف پردازش انجام می شود که شامل استخراج سنگ از معدن اصلی، تقسیم به بلوک ها و در تقسیم دوم به عناصر با شکل و اندازه خاص است.

هنگامی که عنصر سنگ در قالب مورد نظر به دست آمد، مرحله نهایی پردازش شامل اعمال عملیات تکمیلی مورد نظر بر روی مواد است.

سنگ

برخی از فرآیندهای سطحی، علاوه بر تعیین ظاهر متفاوت و درجات مختلف رنگ‌بندی، بر عملکرد محصول نیز تأثیر می‌گذارند، مانند مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر عوامل خارجی و عایق صوتی. فرآیندهایی که ویژگی های خاصی به مواد خارجی می دهند عبارتند از:

صاف کردن ؛این فرآیند سطحی است که رنگ را مرطوب و روشن می کند و ظاهری مات و سطحی صاف و صاف به مواد می دهد. این عمدتا برای پوشش های خارجی واقع در مناطقی که شرایط آب و هوایی به پولیش آسیب می رساند و باعث اثرات نقطه ای می شود استفاده می شود.

جلا دادن؛ به سطح درخشندگی، خاصیت خاص می بخشد و رنگ طبیعی سنگ را به حداکثر می رساند. همچنین باعث صافی عالی سطح می شود و مواد را مقاوم تر می کند.

چکش کاری بوش؛ پردازشی که باعث می شود سطح سنگ بسیار شبیه به سطح ماده خام باشد و به مواد سطحی ناهموار می دهد.

سندبلاست؛ شامل برش سطح توسط یک جت ماسه تحت فشار است. همچنین برای تمیز کردن مصالح سنگی استفاده می شود. این خطر شامل آسیب پذیرتر کردن مواد در برابر تهاجم عوامل جوی است.