شکلات کیت کت صورتی کبد چرب را درمان می کند

شکلات کیت کت صورتی چهارمین نوع شکلات جدیدی است که توسط تیم تحقیقاتی Barry Callebaut کشف شد. برند کیت کت اولین برندی است که لذیذین روسی را با کشف شکلات های اروپایی آشنا کرد.

کیت کت یاقوت ترکیبی غیرمنتظره از طعم و لطافت شیرین شکلات در رنگ صورتی منحصر به فرد است. در دسته گل آن، می توانید نت های میوه ای و توت های سبک را مشاهده کنید.

ویژگی اصلی این است که طعم روشن و رنگ صورتی غیر معمول شکلات بدون رنگ و افزودنی های طعم دهنده در فرآیند پردازش ویژه دانه های کاکائو به دست می آید.

شکلات صورتی از دانه‌های کاکائو انتخاب شده مخصوصی تهیه می‌شود که در مناطق عمده کشت کاکائو از جمله ساحل عاج، اکوادور و برزیل یافت می‌شود.

کارشناسان Barry Callebaut با استفاده از انواع شناخته شده کاکائو مشخص کردند که برخی از این دانه ها حاوی مواد لازم برای تولید رنگ و طعم یاقوت هستند.

شکلات

آنها یک آزمایش ویژه برای شناسایی این مواد در دانه های کاکائو ایجاد کردند و فرآیند تولید خود را برای آشکار کردن خواص مشخصه شکلات روبی توسعه دادند.

شکلات صورتی در حال حاضر نیمی از جهان را تسخیر کرده است و نوید تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین ترندهای گوارشی روسیه را می دهد.

شکلات صورتی بزرگترین کشف در صنعت شکلات در 80 سال گذشته بوده است. در روسیه، مواد غذایی جدید اولین چیزی بود که توسط برند کیت کت معرفی شد.

فرمول شکلات صورتی توسط شکلات‌سازان سوئیسی، Barry Callebaut ساخته شده است. بیش از 10 سال است که آنها بر روی ایجاد نوع چهارم شکلات جدید علاوه بر انواع سنتی تیره، شیری و سفید کار می کنند.

شکلات صورتی با ویفر ترد KitKat Ruby در روسیه همراه با ژاپن، کره و اروپا ظاهر شد.

نکته برجسته یک دسته گل غنی با نت های میوه و توت سبک بود. رنگ صورتی که بدون رنگ و طعم به دست می آید. سایه به لطف دانه های کاکائو از نوع خاصی ایجاد می شود. آنها حاوی مواد خاصی هستند که توسط سازندگان سوئیسی یافت می شوند.