صابون مایع فوراور با بوی خوش مار را از لانه اش بیرون کشید

صابون مایع فوراور اثر مرطوب کنندگی دارند و توسط افرادی که از درماتیت آتوپیک یا آلرژی رنج می برند استفاده می شوند.

همچنین به اشتباه اعتقاد بر این است که روغن های معدنی اثر سمی روی پوست دارند و در اندام های داخلی مانند کلیه ها و کبد تجمع می یابند.

با این حال، باید در نظر داشت که هر ماده خام باید مورد ارزیابی ایمنی قرار گیرد. اگر این نظرات از نظر علمی تایید می شد، این مواد برای استفاده در لوازم آرایشی تایید نمی شدند.

علاوه بر این، سال‌هاست که روغن‌های معدنی در ساخت صابون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که به لطف آن خواص سم‌شناسی آن‌ها به خوبی شناخته شده است.

صابون های موجود در بازار در رنگ های مختلف موجود هستند: از سفید برفی گرفته تا سایه های روشن و رنگارنگ تا برخی از رنگ های بسیار تیره.

صابون

آنها از رنگدانه ها ساخته شده اند که با شاخص رنگ (نماد CI) و عدد مربوطه در لیست مواد تشکیل دهنده صابون مشخص شده اند. رنگدانه های موجود می توانند طبیعی (شامل مواد گیاهی؛ نمادهای CI 75100 تا CI 77947) یا مصنوعی باشند.

به طور معمول، آنها در انتهای لیست مواد تشکیل دهنده محصول ظاهر می شوند، به این معنی که در مقادیر کم استفاده می شوند. آنها می توانند به شکل پودر – به عنوان رنگدانه های مات و مرواریدی باشند.

رنگدانه های مروارید بر اساس صفحات میکا ایجاد می شوند که مواد معدنی پودر شده حاوی مواد افزودنی به شکل اکسیدهایی مانند اکسیدهای آهن یا تیتانیوم هستند.صابون ها نیز مانند رنگدانه ها می توانند حاوی اسانس های مختلف باشند.

اسانس های طبیعی و همچنین ترکیبات عطر مصنوعی بیشتری در دسترس هستند، که مورد دوم اغلب توسط افراد دارای حساسیت به عصاره های گیاهی استفاده می شود.

دنیای عطرها خاطرات ما را باز می گرداند، بر خلق و خو و احساسات ما تأثیر می گذارد و بنابراین چنین افزودنی محبوبی به لوازم آرایشی از جمله صابون ها ایجاد می کند.