ظروف آرکوپال ساخته شده از شیشه عقیق

با وجود مارک های فراوان ست ظروف غذاخوری، انتخاب یکی از آرکوپال دینو آنها دشوار است. اگرچه این برندها نقاط قوت و ضعف خود را دارند، بنابراین شما باید چند ویژگی از نوع ظروف غذاخوری مورد نظر خود را برای خانه خود داشته باشید.

بگذارید روی Arcopal vs corelle تمرکز کنیم، اجازه دهید آنها را در کنار هم قرار دهیم و ببینیم که چگونه کار می کنند.

ظروف آرکوپال
به گفته آرکوپال، ظروف غذاخوری آرکوپال فرانسه آرکوپال یا ظروف غذاخوری شیشه ای آرکوپال برای اولین بار در سال 1958 ظاهر شد. بعدها، معرفی خط ظروف ظروف 10 سال پس از معرفی این شرکت با نام تجاری پرچمدار Luminairc رخ داد.

ظروف آرکوپال بسیار جذاب بوده و از شیشه عقیق تشکیل شده است. این ظروف به دلیل ظاهر مات سفید شیری رنگی منحصر به فرد و زیبای خود شناخته شده است.

ظروف آرکوپال دارای استحکام بالا، بادوام، شکستگی و تراشه مقاوم هستند. ظروف ممکن است نازک باشند اما بسیار قوی هستند. ظروف آرکوپال در برابر حرارت مقاوم است، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو است.

ظروف آرکوپال فرانسه – بشقاب های دسر
یک نمونه خوب از ظروف آرکوپال، ظروف آرکوپال فرانسه- فایرورک – بشقاب سالاد/دسر – ست 4 تایی است.

ویژگی ها، جزئیات و توضیحات؛

حاشیه چرخشی شیشه شیر سفید آبی/قرمز/زرد

 

صفحات آرکوپال
در مورد آرکوپال در مقابل کورل، بشقاب های آرکوپال یا ظروف غذاخوری آرکوپال در الگوهای مختلف و دوست داشتنی هستند. این در واقع ظروف غذاخوری مورد علاقه جامعه قدیمی است. بنابراین، اگر شما عاشق وینتیج هستید، بشقاب های آرکوپال بهترین گزینه برای شما هستند.

زمانی که خانواده و دوستان را برای شام دعوت می کنید و می خواهید فضایی مملو از عشق، صلح و آرامش ایجاد کنید، توصیه می کنم غذا را با بشقاب های آرکوپال سرو کنید.

میز را پرنورتر می کند و لبخند را روی چهره بارکد خوان افراد مسن مانند پدربزرگ و مادربزرگتان می نشاند زیرا آنها را به یاد روزهای خوب گذشته می اندازد.

من اخیراً به پدربزرگ و آرکوپال مادربزرگم رفتم و یکی از بشقاب های گلدار قدیمی او را دیدم که در کمد شیشه ای نشسته بود. سایت آن مرا به یاد چند باری انداخت که برای گذراندن تعطیلات به خانه پدربزرگ و مادربزرگم آمده بودم.

هنوز به یاد دارم که چقدر دوست داشتم در آن بشقاب های قدیمی غذا بخورم.

این بشقاب خاطرات خوبی را زنده کرد و من می خواستم آن خاطرات را در ذهنم نگه دارم، بنابراین تصمیم گرفتم بشقاب گلدار یا گلدار خودم را بخرم.

  • منابع:
    1. ?Arcopal Vs Corelle Dishes. What are the Differences
  • تبلیغات: 
    1. کشف گیاه آلوئه ورا در کف دریای سیاه همه را شوکه کرد
    2. راز موفقیت میلیونر های خود ساخته در زندگی!!
    3. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟
    4. با خوردن روزی یک عدد سیب به وزن ایده آل برسید