ظروف پلاستیکی صنعت سازان باعث بالا گرفتن جنگ میان دو کشور شد

بسیاری از ما از ظروف پلاستیکی صنعت سازان برای تماشای غذاهای بیش از حد پخته یا آماده سازی هفته در سرما یا در فریزر استفاده می کنیم. این روش نگهداری غذا ممکن است ایده آل به نظر برسد، اما دانستن نحوه انتخاب ظرف یکی از مهم ترین نکات در زمان نخوردن غذا است.

هنگامی که نوبت به سازماندهی یخچال یا جا دادن به انبار می رسد، مهم است که بررسی کنیم که آیا از این ظروف پلاستیکی استفاده می کنیم که به همان اندازه کاربردی به نظر می رسند.

زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند، زیرا معمولاً وزن کمتری دارند یا به این دلیل که ما دوست داریم از ظروف شیشه ای استفاده کنیم و آنها را بسوزان. تحریم گناه، ارزش اجرای riesgo را دارد.

به طور کلی ما از آنهایی استفاده می کنیم که شیر را هرمتیک نگه می دارند و فکر می کنیم که با این کار برای جلوگیری از رطوبت یا میکروارگانیسم ها کافی است.

ظروف

بدون تحریم، دریافت‌کنندگانی که در شیشه ساخته می‌شوند، توصیه می‌شود، و در اینجا دلایلی را به شما ارائه می‌کنیم که باید در نظر داشته باشید:

قابل استفاده مجدد هستند
ظروف شیشه ای 100٪ قابل استفاده مجدد هستند، یعنی برخلاف برخی از انواع پلاستیکی، شیشه همیشه می تواند دوباره استفاده شود.

یکی از مهم‌ترین اقدامات این است که از وجود طعم‌های دیگر غذاهای نافذ مانند سبولا و آلوده بودن مواد غذایی ما جلوگیری کنیم زیرا پلاستیک به سختی تمیز می‌شود.

هر بار که نگرانی بیشتری برای ایمنی مواد غذایی ظروف پلاستیکی بازیافتی دارید. بنابراین یقین این است که بازار قرار است تولید ظروف پلاستیکی جدید با مواد بکر را کاهش دهد و مواد بازیافتی را جایگزین آن کند و در نتیجه به کسانی که خدمات نمی‌دهند جان تازه‌ای ببخشد.

اما این تمایل به ادغام پلاستیک در یک اقتصاد دایره ای که به نفع صنعت و محیط زیست است، ترس های خاصی را به خود جلب می کند.

آیا استفاده از ظروف پلاستیکی بازیافتی برای نگهداری مواد غذایی بی خطر است؟