عرقیات کاشان باعث رام شدن اسب های وحشی شد

عرقیات کاشان مصرف‌کننده را در موقعیت ناخوشایندی قرار می‌دهد و او را به سازگاری سوق می‌دهد. تضاد غذا و رژیم غذایی در یک تعادل ناپایدار است.

گیاهخواران به دلایل اخلاقی در معرض خطر کمبود عرضه محصولات هستند، ورزشکاران نخبه عاشقان بزرگ پروتئین با نگرانی عمیق در مورد محتوای چربی به دلایل بهداشتی آن را به عنوان مکمل مصرف می کنند، در حالی که جمعیت شاغل به دنبال محصولاتی تا حد امکان مشابه گوشت هستند.

بر اساس آنها عادت کرده اند. در سال های اخیر، جایگزین های مختلفی برای کنترل بیماری های پس از برداشت پدیدار شده است.

از جمله آنها استفاده از عصاره سبزیجات برخی از میوه ها و محصولات جانبی کشاورزی است که ثابت شده است جایگزین جالبی برای استفاده از قارچ کش های معمولی است و اثرات جالبی را در کنترل برخی از بیماری های اصلی پس از برداشت نشان می دهد.

اثر ضد قارچی بالقوه عصاره‌های با منشاء گیاهی را می‌توان به وجود ترکیبات مختلف با فعالیت بیولوژیکی نسبت داد که متابولیت‌های ثانویه گیاهان هستند که عمدتاً از ترکیبات فنلی مانند اسیدهای فنولیک، فلاونوئیدها، فلاون‌ها، تانن‌ها، فلاونول‌ها، کینون‌ها، فلاون‌ها هستند.

فیتوکمیکال ها، ترکیبات شیمیایی تولید شده توسط گیاهان برای دفع یا تحمل رقبا، شکارچیان یا عوامل بیماری زا، نیز به عنوان عوامل ضد میکروبی در کاربردهای مختلف مفید هستند.

با این حال، استفاده از مواد شیمیایی گیاهی به طور کامل برای استفاده در محصولاتی که نمی توانند از خود در برابر عفونت های بیماری زا دفاع کنند، مورد بررسی قرار نگرفته است.

استفاده از عصاره های گیاهی با اثرات ضد قارچی بر روی محصولات باغی نوید موفقیت زیادی را می دهد. عصاره های گیاهی آستانه سمیت بیشتری دارند و این امر پذیرش مصرف کننده را به دلیل درمان آلی ضد قارچی بهبود می بخشد.