لوله فلزی مشهد در درمان کمردرد موثر خواهد بود

استفاده از پلی اتیلن بی کیفیت و پلی اتیلن که با هدف آن مطابقت ندارد به چه چیزی منجر می شود؟

لوله فلزی مشهد ساخته شده از چنین مواد خام دارای ویژگی های عملکردی لازم محاسبه شده برای مواد با کیفیت بالا نیستند و بنابراین می توانند نه تنها با تلفات مواد، بلکه با تلفات انسانی نیز منجر به حوادث شوند.

در طول 3 سال گذشته، تجهیزات تولید لوله های پلی اتیلن به ارزش بیش از 30 میلیون UAH به اوکراین وارد شده است که عمدتاً از تولید کنندگان مشهور اروپایی و آسیایی است.

اما بسیاری از شرکت های اوکراینی هنوز خطوط لوله (به اصطلاح “Bolshevichki”، پس از نام JSC “Bolshevik” – در گذشته شرکت اصلی مهندسی اکستروژن در اتحاد جماهیر شوروی) که در دهه 90 و قبل از آن ساخته شده بود، کار می کنند.

این تجهیزات مدتهاست که از سرویس خارج شده است، کرمیاک ها (بدنه های اصلی اکسترودر – واحد اصلی خط تولید) معمولاً به طور قابل توجهی فرسوده می شوند.

لوله

چنین ماشین هایی به لطف تلاش های پایگاه تعمیرات خود شرکت ها و همچنین با کمک شرکت های فردی متخصص در تعمیر و ترمیم تجهیزات اکستروژن به کار خود ادامه می دهند.

این خطوط مجهز به کنترل کامپیوتری مدرن نیستند، ضخامت سنج های الکترونیکی و سیستم های تغذیه وزنی ندارند.

علاوه بر این واقعیت که چنین تجهیزاتی بهره وری پایینی دارند (اکسترودر با پیچ با قطر 63 میلی متر به طور متوسط ​​​​150 کیلوگرم در ساعت در مقایسه با 300 کیلوگرم در ساعت در تجهیزات مدرن می دهد)، پیچ و سیلندر فرسوده به ضربان کمک می کند.

از ذوب مواد، و در نتیجه یک دیوار لوله با ضخامت متغیر، که با عملکرد ناهموار دستگاه کشش بیشتر تشدید می شود. با چنین تولیدی، برجستگی، پوسته و بی نظمی در دیواره داخلی لوله غیرقابل مشاهده از بیرون امکان پذیر است.

که از یک طرف می تواند منجر به نازک شدن لوله به زیر ضخامت دیواره اسمی و ایجاد حادثه شود. از سوی دیگر، به ضخیم شدن بیش از حد دیوار و اختلال در رژیم هیدرولیک جریان سیال در طول عملیات خط لوله.