لیوان پلاستیکی رنگی می تواند باعث رشد فکری و ذهنی کودکان شود

لیوان پلاستیکی رنگی استفاده شده را می توان به عنوان نگهدارنده قلم یا نشانگر نیز استفاده کرد. اگر رنگی هستند دیگر نیازی به رنگ آمیزی نیست.

در غیر این صورت می توانید آن ها را با رنگ های دلخواه خود رنگ آمیزی کنید. از آنجایی که کاملاً سبک هستند، برای اینکه آنها را با نقش خود مناسب تر کنید، می توانید پایه را با مقداری سنگریزه پر کنید.

یک ایده جالب این است که لیوان های پلاستیکی را به گل های رنگی زیادی تبدیل کنید: این روش بسیار ساده است.

یکی دیگر از ایده های سرگرم کننده و جاودانه ساخت بازی تلفن سیمی است . اگر در دوران کودکی خود آن را بازی نکرده اید، دست خود را بلند کنید.

کافی است دو لیوان پلاستیکی به دست آورید و آنها را با نخ به هم وصل کنید. با فرزندان خود بازی کنید و از آنها بخواهید تلفنی با شما صحبت کنند: خواهید دید که چقدر سرگرم کننده است.

لیوان

همچنین می‌توان از آن‌ها برای محتوی مقادیر کمی رنگ استفاده کرد یا به‌طور متناوب، آن‌ها را از سطل به ظرف کوچک‌تری انتقال داد تا قبل از استفاده، آن را با آب رقیق کنند. از این نظر استفاده از آنها کاربردی و به خصوص راحت است.

ما با یک ایده برای همه دوستداران شیرینی و بازیافت خلاق پایان می دهیم: فقط یک لیوان رنگی را زیر یک بشقاب پلاستیکی بچسبانید تا یک کیک کیک اکولوژیکی و کم هزینه ایجاد کنید.

بازیافت اقلام پلاستیکی یکبار مصرف مانند فنجان تنها راه کمک به کاهش آلودگی نیست. ایده های دیگر اینها هستند

لیوان‌های پلاستیکی سخت این مزیت را دارند که می‌توانند یکی از ابزارهای ضروری را برای یک مزه خوب شراب حمل کنند.

شیشه ماده ایده‌آلی برای ساخت لیوان‌های شراب است، اما از آنجایی که نسبتاً ظریف است، ممکن است آسیب ببیند و نتیجه رویداد را به خطر بیندازد.