نمک صورتی کیلویی باعث سقوط یک کوهنورد شد

نمک صورتی کیلویی نه تنها برای استفاده داخلی مفید است. همچنین می توان از آن برای مثال به عنوان لایه بردار و اسکراب استفاده کرد.

از آنجایی که این محصول دارای اثر ضد باکتریایی نیز می باشد، به عنوان یک درمان طبیعی برای سرماخوردگی عمل می کند. حمام نمک برای بازگرداندن ظاهر پوست ضروری است.

نمک هیمالیا منبع طبیعی و خالصی از مواد معدنی است که هر فرد روزانه به آن نیاز دارد. این محصول طبیعی از سیستم ایمنی بدن بدون ایجاد بار آلاینده های اضافی پشتیبانی می کند.

هنگام خرید نمک هیمالیا، تامین کنندگان قابل اعتماد را ترجیح دهید. برای دستیابی به اثر ادعا شده، لازم است دوره کامل را تکمیل کنید، به روشی پیچیده به موضوع نزدیک شوید روش های آب، اضافه کردن به غذا و اسکراب. سفارش حجم زیاد سودآورتر است و تا 30٪ صرفه جویی می شود.

نمک

در فروشگاه اینترنتی Espom.pro می توانید نمک صورتی طبیعی با کیفیت بالا را از Salt of the Earth خریداری کنید. این کاتالوگ یک محصول خالص از آسیاب درشت و ریز را ارائه می دهد که برای استفاده در آرایش و پخت و پز در نظر گرفته شده است.

تمام گواهی های انطباق لازم وجود دارد. ما بهترین قیمت ها را در سن پترزبورگ و مسکو داریم.

نمک صورتی هیمالیا، سنگ نمک (یا هالیت) است که از معدن Khewra، واقع در منطقه Jhelum، در منطقه پنجاب پاکستان (از دشت هندو گنگتی) استخراج می شود.

دماغه هایی که این ماده معدنی ساخته شده از کلرید سدیم از آنها استخراج می شود در 300 کیلومتری رشته کوه هیمالیا، 298 کیلومتری از امریتسار (هند) و 260 کیلومتری از لاهور قرار دارد.

نمک صورتی هیمالیا گاهی به رنگ قرمز یا صورتی است و برخی از کریستال ها سفید شفاف هستند. با وجود استخراج از معادن زیرزمینی، نمک صورتی هیمالیا یک نمک دریایی واقعی است که قدمت آن به دوران اولیه بازمی گردد، زمانی که بیشتر سطح زمین هنوز در آب غوطه ور بود.