پالت منبع خوبی برای دکوراسیون

پالت‌ها معمولاً هنگام حمل اقلام بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، و پالت‌ها منبعی برای دکوراسیون هستند که کمتر ارزش‌گذاری شده است.

فروشگاه‌هایی که کالاهای تحویل زیادی پارچه مبلی ترک دریافت می‌کنند، اغلب وقتی همه چیز تخلیه می‌شود، آنها را دور می‌اندازند، بنابراین ممکن است بتوانید چند مورد را به صورت رایگان گیر بیاورید!

با امکانات بی‌پایان برای این قاب‌های چوبی، تنها چیزی که نیاز دارید کمی تخیل و استعداد DIY است و می‌توانید یک پالت چوبی را به یک قطعه تزئینی مبلمان، هنری، وسایل باغ تبدیل کنید.

در اینجا 15 روش برای تغییر کاربری پالت های چوبی از بی فایده به مفید آورده شده است:

1. باغ ایستاده
به دلیل فضای بین هر تخته، به راحتی می توان پالت گیاهان را در آن قرار داد تا یک باغ ایستاده بسیار زیبا ایجاد شود.

دستورالعمل های DIY را از اینجا دریافت کنید.

2. میز قهوه
چیزی به سادگی اضافه کردن چرخ و ورق شیشه به یک پالت می تواند آن را به یک میز قهوه با قابلیت جابجایی آسان و زیبا تبدیل کند. کاربردی و ارزان؟ به نظر می رسد بهترین هر دو جهان است.

3. قفسه کتاب یا سطل اسباب بازی
مونتاژ مجدد یک پالت می‌تواند آن را از حالت صاف به حالت ایستاده برساند و آن را برای نگه‌داشتن کتاب، اسباب‌بازی و سایر موارد زیبنده عالی کند.

دستورالعمل های پالتو پوست ماری صنایع دستی DIY را از اینجا دریافت کنید.

4. سازمان دهنده کفش
کفش‌ها کاملاً در پالت‌ها قرار می‌گیرند، بنابراین اکنون می‌توانید قانون ممنوعیت کفش را در خانه اجرا کنید و همچنان همه چیز را مرتب نگه دارید.

5. تاب
با استفاده از طناب یا زنجیر، می توانید پارچه نساجی بروجرد یک پالت را آویزان کنید و آن را به مکانی خوب برای استراحت در ایوان یا پاسیو تبدیل کنید.

  • منابع:
    1. 15 Creative Uses For Wood Pallets
  • تبلیغات: 
    1. ماجرای رشته پلویی که باعث گشایش بخت پسرک شد!
    2. ساخت طناب پلاستیکی با کاکتوس!!
    3. راه های کمک به تولید چند برابر محصولات در کارخانجات بزرگ
    4. مرکباتی که باعث پوکی استخوان می شود!