پودر لباسشویی تیاگل باعث فرسودگی پارچه خواهد شد

پودر لباسشویی تیاگل برای مدت طولانی بیشترین استفاده را داشت، به خصوص برای ماشین لباسشویی، سپس با فرمولاسیون مایع و کپسول جایگزین شد. در واقعیت، همچنان سزاوار جایگاه ویژه ای در بین متحدان شستشو است، چه با دست و چه در ماشین لباسشویی، بیایید ببینیم چرا.

آلودگی را با پودر لباسشویی پاک کنید

مواد شوینده پودری با ترکیب دانه ای خود متمایز می شوند. آنها حاوی موادی هستند که قادر به غلبه بر سختی آب و حل کردن کثیفی و آنزیم های خاصی هستند که ذرات آلی لکه ها را از بین می برند.

این باعث می شود آنها به ویژه برای لباس های سفید مناسب باشند، زیرا حاوی سفید کننده ها یا مواد افزودنی مبتنی بر اکسیژن فعال هستند. بنابراین برای شستن ملحفه، حوله و سایر اقلام معمولی مناسب هستند.

شوینده

علاوه بر این، این فرمول ها که زمانی عمدتاً در دمای 60 درجه سانتیگراد استفاده می شدند، اکنون حتی در دماهای پایین (20 درجه سانتیگراد) نیز به خوبی حل می شوند.

اکسیژن فعال چیست؟

اکسیژن فعال یک ضدعفونی‌کننده زیست‌تخریب‌پذیر است که پس از پراکندگی، بدون ایجاد آسیب به محیط زیست تجزیه می‌شود. در هر صورت، عبارت روی برچسب مقررات EC 648/2004/EC محتوای صحیح سورفکتانت ها و مواد را تضمین می کند تا همه مواد شوینده مضر نباشند.

  • سدیم پرکربنات r5
  • پرکربنات سدیم R5

پرکربنات سدیم R5 یک شوینده و سفید کننده زیست محیطی است که به طور همزمان یک عمل پاک کننده، ضدعفونی کننده را انجام می دهد و به لطف اکسیژن آزاد شده در تماس با آب و کربنات سدیم به از بین بردن لکه ها کمک می کند. می توان از آن برای شستشو و همچنین برای تمیز کردن و ضدعفونی ظروف استفاده کرد. 500 گرم قیمت 4.5 یورو.