چسب آهن رازی باعث مرگ نوجوان هلندی شد

در کاربردهای دمای بالا، مانند ساخت و تعمیر دیگ بخار، طیف وسیعی از محصولات یک قسمتی را داریم که چسبندگی عالی به سطوح لعابی دارند. آنها همچنین در برابر دوچرخه گرم و سرد مقاومت می کنند.

صرف نظر از کاربرد شما، در اینجا در W.I Polymers، ما طیف خارق‌العاده‌ای از چسب‌ها و درزگیرها را برای پاسخگویی به هر چالش چسب‌سازی چدن عرضه می‌کنیم.

وقتی صحبت از ثابت کردن فلز می شود، سه نوع چسب آهن رازی وجود دارد که باید مراقب آنها بود: اپوکسی ها، پلی اورتان ها و چسب های فوق العاده.

چسب های اپوکسی قوی ترین اتصالات فلز به فلز را تشکیل می دهند. آنها از دو بخش تشکیل شده اند – چسب و سخت کننده. اینها برای ایجاد پیوندهای قوی و طولانی مدت بین انواع مختلف فلز یا بین سطوح فلزی و بتنی ترکیب می شوند.

چسب

برای فلز، ممکن است بخواهید خودتان یک چسب اپوکسی دو قسمتی پیدا کنید. اینها به سرعت خشک می شوند، برخی از آنها در عرض پنج دقیقه و برای کارهای DIY سریع که نیاز به اتصال دائمی دارند ایده آل هستند.

همچنین می‌توانید از این چسب‌های اپوکسی برای تعمیر و پر کردن شکاف‌های بیشتر انواع فلز و سنگ استفاده کنید.

پلی اورتان ها یکی دیگر از انواع چسب های رایج هستند که می توانند روی فلز استفاده شوند. شما معمولاً می توانید پلی یورتان ها را به دلیل ویژگی های مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش شناسایی کنید.

اینها گزینه عالی دیگری هستند زیرا بدون شکننده شدن سریع خشک می شوند. این چسب های تک قسمتی برای چسباندن نیاز به رطوبت دارند اما پس از خشک شدن ضد آب هستند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پلی یورتان ها این است که پس از خشک شدن کامل، می توان آن ها را سمباده، لکه دار و رنگ کرد.

از آنجایی که منقبض نمی‌شود، می‌تواند در برابر دمای شدید مقاومت کند و می‌توان روی آن رنگ‌آمیزی کرد، این چسب برای کارهای DIY مانند تعمیر درب فر، دستگیره‌های قابلمه و رادیاتور عالی است.