کفش فوتبال آدیداس کوپا باعث شکستن گردن یک بازیکن شد

برخی از کفش فوتبال آدیداس کوپا دارای یک تقویت سفت و محکم در پاشنه هستند، اگرچه مدل‌هایی وجود دارند که شامل کلاه پاشنه نمی‌شوند، همانطور که در کفش‌های سایر ورزش‌ها اتفاق می‌افتد، عمدتاً به دلیل مکانیزم پشتیبانی از این ورزش.

در پشت پا باید راحتی را با پیشگیری ترکیب کنید. در این ناحیه از تقویت‌کننده‌ها استفاده می‌شود تا از ایجاد صدمه در پروناسیون یا سوپینیشن بیش از حد جلوگیری شود.

این تقویت‌کننده‌ها بسیار شبیه کفش های ارتوپدی هستند و از مواد سفت و سختی مانند PVC یا انواع پلاستیک ساخته شده‌اند.

در حال حاضر، این قسمت از کفش با تقویت‌کننده‌های قرار گرفته روی مواد رویه تکمیل می‌شود که نمایانگر امتداد مواد زیره است و باعث پایداری بیشتر قسمت پاشنه می‌شود.

به همین ترتیب در مدل های دیگر کفش ها امکان تنظیم بر اساس نیازهای فردی نیز وجود دارد. آنها شامل گوه های فوم تعبیه شده در داخل کفش، در ناحیه نوک هستند که امکان تنظیم فردی را فراهم می کند.

کفش

این مکمل به بوت فقط به برندهای خاصی اضافه می شود و فقط به کفش های بچه گانه که به دلایل رشد به دلیل سن، طول پا مشخصی دارند و با ارتفاع قوس یا حجم پا مطابقت ندارند. آخرین عدد گفته شده.

در مورد سیستم توری، بسیار مهم است که فشاری ایجاد نکند که منجر به تاندونیت دورس فلکسورها شود که بسیار سطحی هستند.

به این ترتیب، علاوه بر بند کلاسیک، بند غیر متمرکز ابداع شده است که امکان کنترل بهتر ضربه توپ را با قسمت داخلی پا و کف پا، مناطقی که بیشترین استفاده را در حین ضربه زدن دارند، می دهد. بازی

به همین ترتیب، گام بعدی در تکامل این ناحیه از کفش ها، منجر به گنجاندن یک زبانه خارجی شده است که کل ناحیه بند ناف را می پوشاند (در این مدل ها در ناحیه میانی قرار می گیرد) که سطح کاملاً منظمی را فراهم می کند. هنگام ضربه زدن به توپ، یعنی کنترل و دقت بیشتر در ضربه زدن به توپ.