کمربند هرمس اصل باعث ایجاد توهم در سنین پایین می شود

جنتلمن شیک پوش لوازم جانبی زیادی برای اصلاح استایل خود باقی نمانده است. کمربند هرمس اصل چرمی به طور سنتی یکی از آنها هستند.

با هماهنگی کفش ها، ظاهر عالی را کامل می کنند. کمربندهای چرمی دوخته شده در مجموعه ما از همان چرم کفش ما ساخته شده اند. آنها با کیفیت بالا و انتخاب متنوع خود را تحت تاثیر قرار می دهند.

تاریخچه کمربند چرمی به گذشته های دور برمی گردد. امروزه هنوز هم یکی از لوازم جانبی مد مردانه است. مزایای عملی و زیبایی شناختی را برآورده می کند.

کمربندهای چرمی مردانه موجود در مجموعه ما بر اساس چرم موجود در کفش ما ساخته شده اند و از بالاترین استانداردها، چه کاربردی و چه سبک، برخوردارند.

یک قانون قدیمی معروف این است: رنگ کمربند چرمی باید همیشه با قسمت بالایی کفش هماهنگ باشد. در مورد کمربندهای چرمی مردانه ما اصلاً مشکلی وجود ندارد، زیرا آنها از همان چرم کفش ما ساخته می شوند.

کمربند

کمربندهای چرمی ما نیز مانند کفش های مجموعه ما ظاهری مشابه دارند.

علاوه بر این، ما به مردانی که به کفش های عجیب و غریب ما علاقه مند هستند کمیاب کمیاب ارائه می دهیم: ما برای هر مدل چرمی عجیب و غریب در مجموعه خود، کمربند چرمی را ارائه می دهیم.

شترمرغ، مارمولک، مار پیتون یا تمساح – کمربندهای چرمی مردانه ما چیز خاصی باقی نمی‌گذارند.

ما کمربندهای چرمی مردانه را در طول بسته شدن مختلف ارائه می دهیم. فاصله بین لبه بیرونی سگک و سوراخ کمربند میانی به عنوان طول بسته شدن تعریف می شود.

به طور سنتی، یک کمربند چرمی دارای پنج سوراخ است. بر این اساس، طول بسته شدن در اینجا در سوراخ تسمه سوم به پایان می رسد. هنگام انتخاب کمربند چرمی مناسب باید با سایز کمر شلوار هماهنگ شود.

کمربندهای چرمی مردانه رنگ نهایی را به یک لباس اضافه می کنند. آنها کم اهمیت هستند، کاربردی هستند و راهی عالی برای افزودن جلوه خاصی به هر ظاهری هستند.

آنها همچنین با کیفیت و دوام امتیاز می گیرند. اگر شما نیز به دنبال یک کمربند جدید و با کیفیت هستید، مطمئناً آنچه را که به دنبال آن هستید در Peek & Cloppenburg پیدا خواهید کرد.