گلیم فرش ماشینی ۶ متری می تواند باعث میلیاردر شدن صاحبش شد

مشخص است که گلیم فرش ماشینی ۶ متری پلنگ ملکه میونگ سونگ که در طول جنگ کره به ایالات متحده درز کرده بود، از طریق سفارت کره در ایالات متحده در سال های 1951-1952 بازگردانده شد.

در 13 مه، وزارت امور خارجه سؤالی از هفته نامه چوسان در مورد بازگشت فرش پلنگ از ایالات متحده دریافت کرد و گفت که در حال بررسی است که آیا فرش موسوم به “فرش پلنگ ملکه میونگ سونگ” در سفارت آمریکا وجود دارد یا خیر.

آیا به کره بازگردانده شده است.به گفته موزه کاخ ملی کره و سایر مقامات مدیریت میراث فرهنگی، مکان فعلی این فرش ناشناخته است زیرا هیچ سابقه ای مبنی بر اینکه آن را به کره آورده یا توسط یک موسسه مرتبط در اختیار داشته باشد وجود ندارد. این فرش سطح گنج که در خانواده امپراتوری امپراتوری کره استفاده می شد به چه کسی تحویل داده شد؟

گلیم

این حقیقت که فرش پلنگ ملکه میونگ سونگ به ایالات متحده درز کرده بود، امسال زمانی کشف شد که یک گروه مدنی صدمین سالگرد ترور ملکه میونگ سونگ را در روند بررسی آثار مربوط به ترور ملکه میونگ سونگ جشن گرفتند.

یک گروه مدنی بودایی، «یافتن مکان میراث فرهنگی» (دبیر کل راهب هیمون) اخیراً کمپینی را برای بازیابی «هیزنتو»، شمشیر مورد استفاده در ترور ملکه میونگ سونگ، از معبد کوشیدا در فوکوکا، ژاپن راه‌اندازی کرده است.

کمیته رستگاری هیجنتو به دقت مطالب مربوط به ملکه میونگ سونگ را بررسی کرد تا در مذاکرات با معبد ژاپنی در موقعیتی سودمند قرار گیرد. در این فرآیند، مقاله ای در مجله آمریکایی LIFE پیدا کردم که در مورد فرش پلنگ ملکه میونگ سونگ گزارش می داد.

اگر فرش در اثر سیگار سوخته شود، فقط موهای آن ناحیه از بین می‌رود و اغلب شبیه یک «اسمک» به نظر می‌رسد. در این صورت الیاف ناحیه سوخته را با چاقو برش دهید.

الیاف را در قسمتی که مشخص نیست برش دهید و با چسب محکم به محل خالی بچسبانید. حتی اگر نخی شبیه به رنگ فرش بچسبانید، از دور هیچ چیز به نظر نمی رسد.