نایلون شیرینگ روده ای باعث سالم ماندن جنازه یک مرد بعد از 7 سال شد

نایلون شیرینگ روده ای پلاستیکی بسیار سبک (کیسه‌های حامل پلاستیکی با ضخامت دیواره زیر 15 میکرون که برای اهداف بهداشتی مورد نیاز هستند یا به عنوان بسته‌بندی اولیه برای مواد غذایی شل ارائه می‌شوند.

زمانی که این به جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی کمک می‌کند) ممکن است از این اهداف مستثنی شوند، اما کشورهای عضو ملزم هستند برای گزارش مصرف آنها

کشورهای عضو مجاز به اتخاذ محدودیت‌های بازاریابی (ممنوعیت) برای کیسه‌های حامل پلاستیکی با ضخامت دیواره بالای 50 میکرون (یعنی کیسه‌های قابل استفاده مجدد) نیستند.

اما در اتخاذ تدابیر دیگر برای کاهش مصرف آنها آزادند، مانند ابزارهای اقتصادی یا سایر اقدامات کاهش ملی. . آنها موظف نیستند (اما قویاً توصیه می شود) در مورد مصرف خود به کمیسیون گزارش دهند.

از ژوئن 2020، کشورهای عضو داده‌های مربوط به مصرف سالانه کیسه‌های پلاستیکی سبک و بسیار سبک را گزارش می‌کنند.

گزارش ها به Eurostat – اداره کل کمیسیون مسئول اطلاعات آماری ارسال می شود. به منظور راهنمایی کشورهای عضو در تعهدات گزارش‌دهی، یورواستات دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای گزارش‌دهی کیسه‌های حامل پلاستیکی سبک‌وزن صادر کرد.

نایلون

کمیسیون اثربخشی اقدامات اتخاذ شده توسط کشورهای عضو در مبارزه با زباله، تغییر رفتار مصرف‌کننده و ترویج پیشگیری از زباله را ارزیابی کرده و مطالعه محدوده را برای ارزیابی امکان‌سنجی اقدامات بیشتر اتحادیه اروپا در زمینه پیشگیری از زباله و اجرای دستورالعمل کیسه‌های پلاستیکی منتشر کرده است.

بخش دوم، اجرای دستورالعمل کیسه های پلاستیکی. کمیسیون در نظر دارد نتایج این مطالعه را در بازنگری دستورالعمل بسته بندی و زباله های بسته بندی در نظر بگیرد.

بر اساس ارزیابی تاثیر کمیسیون در سال 2018 که از پیشنهاد قانونی کمیسیون برای تصویب دستورالعمل SUP حمایت می‌کند، کیسه‌های پلاستیکی سبک وزن به عنوان یکی از 10 مورد پر زباله در سواحل اتحادیه اروپا شناسایی شدند.

10 مورد از رایج ترین موارد SUP یافت شده 86٪ از تمام پلاستیک های یکبار مصرف در بستر ساحل را تشکیل می دهند و مسئول بیش از نیمی از زباله های پلاستیکی دریایی هستند.

با توجه به کیسه های حمل پلاستیکی بسیار سبک وزن، دستورالعمل SUP از تولیدکنندگان آنها می خواهد که هزینه های مورد نیاز تحت تعهد مسئولیت توسعه یافته تولید کننده را که در دستورالعمل های 2008/98/EC و 94/62/EC مشخص شده است و تا جایی که قبلاً مشخص نشده است، پوشش دهند.