کشف الکتروپمپ شناور ناصری که در آن مواد مخدر مخفی بود

عمل مکش الکتروپمپ شناور ناصری به دلیل خلاء است و از نظر تئوری در فشار اتمسفر استاندارد 10.33 متر است، اما ارتفاع مکش واقعی تنها حدود 6-7 متر است. ارتفاع مکش بسته به فشار اتمسفر و دمای سیال متفاوت است.

عملکرد پمپ توربین بسته به میزان آب پمپاژ شده، کل هد، راندمان و اسب بخار متفاوت است. هد زمانی که پمپ با حداکثر راندمان کار می کند هد معمولی نامیده می شود.

اگر پمپ با هد کمتر از هد معمولی استفاده شود، مقدار آب پمپ شده افزایش می یابد و اسب بخار شفت پمپ نیز افزایش می یابد. به عبارت دیگر مصرف برق بیش از حد می شود.

بنابراین در هنگام استفاده از پمپ با هد بسیار پایین تر از هد معمولی، همیشه به آمپرمتر توجه کنید و در صورتی که موتور از جریان استاندارد فراتر رفت، باید شیر تخلیه را مسدود کرد تا مقدار آن محدود شود تا بار موتور کاهش یابد.

پمپ

در مورد یک پمپ، اگر تعداد چرخش ها تغییر کند، مقدار آب پمپ شده، هد و اسب بخار مورد نیاز بسته به تعداد چرخش ها بسیار متفاوت است.

هنگامی که سرعت چرخش موتور به دلیل افت ولتاژ یا کاهش فرکانس موتور کاهش می یابد، مقدار آب پمپ شده به نسبت چرخش پمپ کاهش می یابد، هد کل به نسبت مجذور عدد کاهش می یابد. از دور، و اسب بخار شفت متناسب با مکعب تعداد دور است.

پمپ های حرارتی گرمای مفید جو، زمین یا آب را برای گرمایش راحت و تامین آب گرم به انرژی های تجدیدپذیر تبدیل می کنند.

متداول‌ترین فناوری پمپ حرارتی از یک چرخه تبرید بسیار کارآمد استفاده می‌کند که معمولاً ۳ تا ۵ برابر بیشتر از انرژی مفیدی که در حین کار کردن کمپرسور جذب می‌شود، فراهم می‌کند. برخی از پمپ های حرارتی برگشت پذیر هستند، بنابراین می توانند در زمستان گرم و در تابستان خنک شوند.