کیف بافتنی که به عنوان هدیه به زیباترین زن سال اهدا شد

هر خانمی می داند که کیف بافتنی و الگوهای بافتنی اکسسوری بسیار مهمی است که باید با دقت انتخاب شود تا با ظاهر شما و تمام جزئیات کمد لباس شما هماهنگ باشد.

اما هر زن توانایی خرید تعداد زیادی کیف دستی برای هر لباس را ندارد. و کیف های موجود برای فروش اغلب نه از نظر اصالت و نه در رنگ های متنوع تفاوتی ندارند.

کیف بافتنی از نقوش گل جداگانه قلاب بافی شده است. گل های قلاب بافی اندازه های مختلفی دارند و مطابق طرح مناسب هستند.

“گلها از میان آسفالت جوانه می زنند” یکی از نشانه های اصلی یک شهر بزرگ است. در تابستان امسال، گلها قرار است در مو، روی لباس، روی کفش و کیف همه جا باشد. گل فروشی، شورش رنگ ها مد عبارت “زن گل” را به یاد آورد.

مهم نیست چه نوع لباسی دارید. نکته اصلی این است که یک کیف قلاب بافی روشن برای او، هر وسیله جانبی با گل انتخاب کنید.

کیف

کیسه های سبک ساده باید در کشو قرار داده شوند. آنها احتمالا دوباره به مد باز خواهند گشت. اما نه این تابستان. یک کیف قلاب بافی مد روز باید روشن، حتی رنگارنگ باشد، گزینه ایده آل یک کیف با گل است.

روسری ها، روسری ها، شنل ها با کیف دستی بافتنی مطابقت دارند. آنها باید با لباس های ساده یا مجموعه های تابستانی ترکیب شوند.

قلاب بافی کردن یک کیف رمانتیک برای تابستان از مربع های فردی اصلاً دشوار نیست. اما برای گل‌های مجلل با درخشش خاص پولک‌ها، مهارت لازم است.

توضیحات کیف بافتنی بر روی ابعاد 46.5*38.75 سانتی متر محاسبه شده است. بافندگی برای تابستان شامل انتخاب نخ در رنگ های روشن و حیاتی است.

برای قلاب بافی یک کیسه، شما نیاز دارید: 300 گرم نخ به رنگ خطمی؛ 100 گرم نخ صورتی تیره؛ قلاب شماره 3 و 4.5; 2 دسته کیف شفاف.